4 Mart 2012 Pazar

1.Farklı Dünya Ödülleri /Part 2/

En İyi Müzik Ödülü

Kazanan:
The Artist/Ludovic Bource

Adaylar:
The Help
War Horse
Hugo
Drive

+Bu dalda müzikal filmlerin yeri hep ayrı oluyor tabi.The Artist çok iyi bir müzikaldi.War Horse ise müzikal olmamasından sanırım kaybetti ama müziklerini çok beğenmiştim.

En İyi Orjinal Şarkı Ödülü

Kazanan:
Albert Nobbs/Lay Your Head Down/Glenn Close and Brian Byrne

Adaylar:
W.E/Masterpiece
The Muppets/Man or Muppet
The Muppets/Pictures in My Head
The Help/The Living Proof

+Lay Your Head Down kimilerine göre iyi bir şarkı olmayabilir ama ben kaç kez dinleyip de ağladığımı hatırlamıyorum,çok beğenmiştim.The Muppets müzikleri de fena değildi ama bence dramatik şarkılar daha iyi.

En İyi Sanat Yönetmeni Ödülü

Kazanan:
Hugo/Dante Ferretti

Adaylar:
Albert Nobbs/Susie Cullen
The Artist/Robert Gould/Laurence Bennett
War Horse/Lee Sandales/Rick Carter
The Tree of Life/David Crank

+Burada Albert Nobbs'u neden aday yaptın diyenler olabilir ancak kostüm,makyaj vb. şeyler gayet etkileyiciydi bu da aday olması için bir sebep zaten.Ancak Hugo hepsinden çok daha iyiydi.

En İyi Görüntü Yönetmeni Ödülü

Kazanan:
Hugo/Robert Richardson

Adaylar:
The Artist/Guillaume Schiffman
The Tree of Life/Emmanuel Lubezki
The Girl with the Dragon Tattoo/Jeff Cronenweth
War Horse/Janusz Kaminski

+Bu konuda çok karasız kaldım.The Tree of Life filmini beğenmiştim özellikle de görüntülerini ancak Hugo nedense daha çekici geldi bana.

En İyi Animasyon Ödülü

Kazanan:
Puss in Boots

Adaylar:
The Adventures of Tintin
Rango
Rio
Happy Feet Two

En İyi Türk Filmi Ödükü

Kazanan:
Bir Zamanlar Anadolu'da

Adaylar:
Zenne
Saç
Oğul
Dedemin İnsanları

+Yılın tartışmasız en iyisiydi Bir Zamanlar Anadolu'da.Ancak farklı kimliğiyle Zenne,dramasıyla Dedemin İnsanları ve oyunculuklarıyla Saç ve Oğul filmleri aday yaptım.

En İyi Sinematografi Ödülü

Kazanan:
Hugo/Robert Richardson

Adaylar:
War Horse
The Help
The Tree of Life
Super 8

+Oscar görüntü yönetmeniyle bir tutuyor bu kategoriyi.O yüzden bende bir sonraki sene bu kategoriyi yapmayacağım.Gerçi Akademi tam tersini yapıyor ama ben Görüntü Yönetmenliği dalını uygun buluyorum.Ödüle gelirsek Hugo ve War Horse en yakın filmlerdi.Ancak yönetmeninden dolayı antipatim oluştu War Horse'a o yüzden de biraz Hugo'ya vermek istedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder