6 Eylül 2012 Perşembe

Dizi Kritikleri ''The Vampire Diaries'' 3.Sezon (22 bölüm)

Yazıma 4.sezon için sürpriz vererek başlamak istiyorum.4.sezonda tahmin edildiği gibi Elena vampir olacak.Ancak fragmanında izlediğim üzere Elena henüz dönüşüm sürecinde olduğu için inanılmaz şeyler olabilir!Bekleyip göreceğiz.

3.sezona bakalım biz şimdilik.Okul sebebiyle izlemeye vakit bulamadığım diziyi aylara yaymayı başardım ve geçen gün bitirdim.Aslında iyi oldu çünkü aylarca bekleyemezdim sanırım.Şimdi diğer sezonların aksine Eylül değil Ekimde izleyeceğiz.İyisiyle,kötüsüyle güzel bir sezon izledim.

Aşırı Dozda Spoiler İçermektedir :) !

Bu sezonda ön planda olan Klaus karakteriydi.Elena ile Stefan'nın ayrılması sezona damgasını vurdu.Ve muhteşem sezon finalinde Damon'nın Elena ile son sahnedeki görüşmesi bütün sezonu bir kenara bu sahneyi bir kenara koymamı sağladı.Bütün sezon boyunca izlediğim en güzel ve duygusal sahneydi.Sanırım bende Elena'nın Damon ile birlikte olmasını isteyenlerdenim.Yeni sezonda ayrıca Jeremy karakteri ilk bölümlerde hayaletlerle konuşma yeteneğini keşfetti ve bu daha sonraki bölümlerde vampirlerimize yaradı.Bu sezonda Klaus tam öldü derken Tyler'ın vücuduna girmesi de şokun ötesinde kötü bir şeydi benim için.Bakalım Tyler/Klaus vücutlu kişi ile Caroline arasında neler olacak ? Ayrıca Matt ölecek mi,yaşayacak mı ? Umarım yaşar da sadece vampirler görmekten sıkılmayız.Ve Damon...Gerçekten üzüldüm ve sevindim bu sezon ona.Tam Elena'ya yaklaşmış,öpüşmüşken son bölümde yanlış tercih sebebiyle epey üzüldüm.Bakalım neler olacak 4.sezonda.

Gelelim oyunculara...Elena karakterini sevmememe rağmen dayanıyoruz n'apalım.Nina Dobrev bana çok saçma bir oyuncu geliyor.İnanılmaz itici.Ancak Damon ile Ian Somerhalder düzgün okuyamadığım ismine rağmen hayran olduğum bir oyuncu.Sadece onun sözlerini izlersem bile komedi filminden çıkmış gibi gülüyorum.Stefan karakteri ile Paul Wesley'de dizinin başarılı isimlerinden.Diziye geçen 2.sezonun son bölümlerinde katılan Klaus karakteri ile Joseph Morgan'da başarılı performansıyla diziyi götürüyor.

Benim dikkat çekmek istediğim bir isim de Rebekah karakteri ile Claire Holt.Dizinin en güzel,en sempatik ve en çekici kadını.Oyunculuğu da gayet iyi.Onu yeni sezonda da görmek istiyorum.Vampir güzelim benim :)

İlk izlediğim yabancı dizi olma özelliği taşıyan Vampire Diaries hiç bitmesini istemediğim biri dizi.Ancak Ian Somerhalder git gide yaşlandığı için dizi 10 sezon çıkarabilir mi emin değilim.Ama hiç değil 7-8 sezon çıkarsın isterim.Biraz uçtum farkındayım ama Mystic Falls ve vampirlerini izlemeyi çok seviyorum...:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder